• A-kwaliteit
  • Meer dan 20.000 producten
  • Achteraf betalen mogelijk
Laura - 10
Pluspunten
"Heel erg vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. De volgende dag mijn bestelling al in huis, s..."
  • 0031 (0)85 0656 263
Menu

Klantenbeoordelingen

4501 Klantenbeoordelingen
8.8
94% beveelt dit bedrijf aan

Laatste beoordeling

2 dagen geleden
Filter by: 5 sterren (3088)
4 sterren (1023)
3 sterren (183)
2 sterren (103)
1 sterren (104)
Laura
Amsterdam
Aanbeveling: Ja
2019-05-17 13:32:36

Pluspunten

Heel erg vriendelijk te woord gestaan aan de telefoon. De volgende dag mijn bestelling al in huis, super!!

Verbeterpunten

Klant heeft geen reactie geplaatst
10
Veerle van Hoof
Utrecht
Aanbeveling: Ja
2019-05-16 22:11:02

Pluspunten

Blij verrast door dit bedrijf Ik was al een tijd op zoek naar een konijnenhok voor mijn konijn. (Omdat er binnenkort een nieuw vriendje bij komt zocht ik al even naar een hok welke ik hiervoor kon gebruiken) Na deze vraag te hebben gemaild wat Huisdierplezier mij zou aanraden ben ik uitgebreid geïnformeerd welke mogelijkheden er zijn. Vriendelijk personeel en uiteindelijk erg tevreden over mijn mooie nieuwe konijnenhok. Nu op zoek naar een tweede konijn. Dankjewel !!

Verbeterpunten

Klant heeft geen reactie geplaatst

Antwoord van Huisdierplezier

Bedankt voor uw leuke review. Fijn om te horen dat wij u hebben kunnen helpen bij de zoektocht naar een leuk onderkomen voor jouw konijnen! Veel plezier van de aankoop
10
Lindsey
Venhorst
Aanbeveling: Ja
2019-05-16 22:01:04

Pluspunten

Bij een probleem direct geholpen. Goed en deskundig advies bij vragen.

Verbeterpunten

Klant heeft geen reactie geplaatst

Antwoord van Huisdierplezier

Bedankt voor de terugkoppeling! Veel plezier van het ontvangen artikel
10
Marjolijn
Brielle
Aanbeveling: Nee
2019-05-16 21:15:01

Pluspunten

Op eigen initiatief een nieuw product besteld nadat eerste product bij postorderbedrijf zoek raakte.

Verbeterpunten

Als je aangeeft terug te bellen om iets uit te zoeken, altijd doen! Blijven communiceren en doen wat je zegt te zullen doen. Ook als iets buiten de eigen invloedssfeer is (zending bij postorder bedrijf kwijt). Voor een klant is betrouwbare informatie heel belangrijk.

Antwoord van Huisdierplezier

Bedankt voor uw feedback. We hebben bekeken wat er fout is gelopen bij de communicatie wat betreft uw order. Gezien het contact is verlopen met een tussenpersoon is dit niet goed terecht gekomen bij onze klantenservice. Onze oprechte excuses voor het ongemak, we gaan deze melding meenemen om dergelijke communicatie onduidelijkheden te voorkomen!
4
Geert
Hellevoetsluis
Aanbeveling: Ja
2019-05-16 16:11:31

Pluspunten

Fijn service, mooi product voor een goede prijs. Wij zijn goed op de hoogte gehouden per email en zijn tevreden over onze bestelling. Jullie zien ons snel weer terug!

Verbeterpunten

Klant heeft geen reactie geplaatst

Antwoord van Huisdierplezier

Fijn om te horen en bedankt voor de positieve terugkoppeling! We zien u graag weer terug
10
Sophie
Loenhout, BE
Aanbeveling: Nee
2019-05-14 14:15:01

Pluspunten

Klant heeft geen reactie geplaatst

Verbeterpunten

Op vrijdag item besteld waarbij vermeld stond dat het de volgende werkdag geleverd ging worden (maandag?). In de bevestigingsmail stond dat het al de volgende dag geleverd zou worden (zaterdag ?). Ondertussen zijn we 2 dinsdag en heb ik alsnog geen pakket. Deze ochtend contact opgenomen met de klantendienst aangezien ik ook geen track&trace code had aangekregen. Zij gingen het nakijken en mij verder op de hoogte houden per mail. Geen mail ontvangen en dus nogmaals contact met de klantendienst. Het pakket is ondertussen gelokaliseerd maar niemand weet wat er fout is gelopen en niemand kan met zekerheid zeggen wanneer het zou aankomen. Als er beloftes worden gemaakt over levertermijnen is het in eerste instantie de bedoeling dat deze waargemaakt worden. Als dit door omstandigheden niet lukt heb ik daar alle begrip voor maar ik vind het onaanvaardbaar dat ik tot 2 x maal zelf contact moet opnemen met de klantendienst en nu nog steeds geen duidelijkheid heb over de leverdatum.

Antwoord van Huisdierplezier

Ten eerste bedankt voor uw terugkoppeling. Ontzettend vervelend dat er problemen zijn ontstaan omtrent de levering van uw pakket. Ik zie dat er door de nationale sluitingsdag (dag van de arbeid) helaas vertraging is ontstaan op de order. Vanzelfsprekend had u hier inderdaad een melding van moeten hebben ontvangen, we gaan dit uitzoeken om dergelijke problemen te voorkomen in de toekomst.
3
VK
Hasselt
Aanbeveling: Nee
2019-05-14 11:15:01

Pluspunten

Klant heeft geen reactie geplaatst

Verbeterpunten

Het zwarte kattenluik dat ik bestelde was donker bordeaux.

Antwoord van Huisdierplezier

Wij hebben uw melding direct opgepakt en de informatie duidelijker vermeldt op de website. Onze excuses voor het ongemak, toch bedankt voor uw feedback!
3
Timmer
Aanbeveling: Ja
2019-05-14 09:16:24

Pluspunten

Prima product, goed verpakt.

Verbeterpunten

Levering door DPD was rommelig. Kan Huisdierplezier echter niet veel aan doen.

Antwoord van Huisdierplezier

Bedankt voor uw bericht. We gaan dit zeker oppakken met de vervoeder! Veel plezier van uw aankoop
8
gabriëlle
utrecht
Aanbeveling: Nee
2019-05-13 17:15:01

Pluspunten

had drinkbakken besteld, was fijn geweest als ze de kleuren hadden die ik besteld had, maar de buren zijn er nu erg blij mee, ik niet!

Verbeterpunten

Klant heeft geen reactie geplaatst

Antwoord van Huisdierplezier

Bedankt voor de feedback. Ik zie dat het bestelde product helaas zonder kleurkeuze was te bestellen, onze excuses dat dit niet direct duidelijk is geworden bij het bestellen. We gaan dit uiteraard oppakken.
3
Geen
Hasselt
Aanbeveling: Nee
2019-05-13 08:15:02

Pluspunten

Goedv telefonisch te bereiken en vriendelijk te woordcgestaan.

Verbeterpunten

Op de site duideljjker omsvhrijven qua afmetingen inc dak en zo. Ik heb nu iets gekocht wat te klein is. En moet zelf retourkosten betalen, aangezien grote afmeting erg duur. Dus ben eigenlijk dechelft van mn geld kwijt. Ik koopvhier nu niks meer ivm dat het niet goed is. Jezelf retourkosten moet betalen.
5