- Home
- Klachtenpagina
- Home
- Klachtenpagina
- Honden benodigdheden
-
Konijn benodigdheden
-
Knaagdier benodigdheden
-
Vogel benodigdheden
- Kippen benodigdheden
-
Katten benodigdheden
-
Vissen benodigdheden
- Reptiel Benodigdheden
- Aanbiedingen
-
Top 10 producten
-
Alle Top 10 producten
- Top 10 Aanbiedingen
- Top 10 Volières
- Top 10 Hamsterkooien
- Top 10 Konijnenhokken
- Top 10 Vogelkooien
- Top 10 Hondenmanden
- Top 10 Krabpalen
- Top 10 Kippenhokken
- Top 10 Hondenfietsmanden
- Top 10 Konijnenaccessoires
- Top 10 Hondenkussens
- Top 10 Voldux
- Top 10 Kong Speelgoed
- Top 10 panelen
- Best verkochte producten
- Verkoeling
- Speelgoed acties
- Voldux hokken
Toon meer
Hier staan wij voor!
- Ruim 20.000 producten
- Specialist in volières
- Niet goed geld terug
- A-kwaliteit
- Achteraf betalen
Kiyoh
Klachtenpagina
Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Wij vragen u vriendelijk om uw klacht kenbaar te maken via onderstaande formulier. De afdeling klantcontact zal de klacht bekijken en proberen deze naar tevredenheid op te lossen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie.