• A-kwaliteit
  • Meer dan 20.000 producten
  • Achteraf betalen mogelijk
Peter - 10
Pluspunten
"goede en snelle service en mooi product voor de prijs"
  • 0031 (0)85 0656 263
Menu

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

 

Bestellen 

Wat moet ik doen als de betaling niet gelukt is?
Het kan zijn dat u wel een e-mail heeft gehad waarin u wordt bedankt voor uw bestelling. Echter wordt de bestelling automatisch geannuleerd indien de betaling niet is afgerond. U kunt in dat geval uw bestelling opnieuw plaatsen of even contact met ons opnemen. 

Waarom worden er verzendkosten berekend bij mijn bestelling?
In tegenstelling tot vele andere webwinkels berekenen wij de verzendkosten niet in bij de prijs van het product. Wij berekenen voor iedere bestelling eenmaal verzendkosten. Indien u meerdere producten besteld, betaalt u dus slechts één keer verzendkosten. 
De verzendkosten zijn € 4,95 tenzij het anders wordt aangegeven bij het product. Voor de verzending van bouwwerken uit onze eigen productie wordt €50,00 verzendkosten gerekend. 

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een ander adres?
Ja, dat is mogelijk. Tijdens het plaatsen van de bestelling wordt gevraagd naar uw adresgegevens. Daarnaast wordt gevraagd naar het adres waar uw bestelling geleverd mag worden.

Kan ik mijn afleveradres wijzigen nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?
Als uw bestelling uit ons magazijn verzonden is, lukt het helaas niet meer het afleveradres te wijzigen. Indien u pakket nog niet vertrokken is lukt dit mogelijk nog wel. U kunt hiervoor telefonisch contact met ons opnemen.

Is het mogelijk zelf een datum te kiezen voor de bezorging van mijn bestelling?
U kunt tijdens het bestelproces aangegeven op welke datum u de bestelling wenst te ontvangen. Wij zullen uw bestelling de dag voorafgaand de gewenste bezorgdatum verzenden. Het kan natuurlijk wel voorkomen dat er iets mis gaat bij de pakketdienst waardoor de levering van uw pakket vertraging oploopt. 

Is het mogelijk om achteraf te betalen?
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het afrekenen kiest u voor de optie Klarna of Afterpay. U ontvangt van Afterpay of Klarna een factuur welke u binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling kunt voldoen. 

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Dat is mogelijk, mits de bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op via 0031 (0) 850656263. 

Wat kan ik doen als ik geen mails ontvang nadat ik mijn bestelling geplaatst heb?
Het kan zijn dat het opgegeven mailadres niet juist is. Het kan mogelijk ook in uw ongewenste e-mail terecht zijn gekomen. 
U kunt contact met ons opnemen via klantenservice@huisdierplezier.nl of via ons contactformulier.  

Levering

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben als de bezorger langskomt?
Als er niemand aanwezig is op het moment van bezorging wordt uw bestelling bij de buren afgegeven of de bezorger laat een niet-thuis kaart achter in de brievenbus. 

Wanneer kan ik mijn bestelling in huis verwachten?
Wij geven op onze website bij elk artikel aan wat de verwachte levertijd is. Daarnaast wordt de verwachte leverdatum aangegeven in uw winkelmandje. U kunt er vanuit gaan dat de bestelling op de aangegeven dag geleverd wordt. Het kan natuurlijk voorkomen dat er iets misgaat tijdens de levering waardoor uw bestelling helaas vertraging oploopt.
Wanneer u betaald heeft via bankoverschrijving kan de levertijd afwijken. De bestelling wordt  verzonden nadat het bedrag bij ons is binnengekomen. 

U krijgt de dag waarop uw bestelling verzonden wordt een e-mail met daarin een track en trace-code waarmee het mogelijk is uw pakket te volgen.

Kan ik mijn bestelling afhalen?
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het plaatsen van een bestelling kunt u kiezen voor de opties ‘verzenden’ of ‘afhalen’. U betaalt uiteraard geen verzendkosten als u kiest voor afhalen. Zodra uw bestelling klaar staat, ontvangt u van ons een mail.

Welke pakketdienst levert mijn pakket?
De bestelling wordt bezorgd door de pakketdienst DPD in Nederland en België. U kunt met DPD in contact komen via het contactformulier.
De houten dierenverblijven uit eigen productie worden geleverd door onze eigen koerier.

 Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Als uw bestelling ons magazijn verlaat ontvangt u een mail met daarin een track en trace code. Hiermee kunt u de bezorging van uw pakket volgen. 

Wat kan ik doen als mijn bestelling beschadigd bij mij geleverd is?
Het is natuurlijk erg vervelend dat uw bestelling beschadigd is aangekomen. Wij vragen u in dit geval  binnen twee werkdagen ons schadeformulier in te vullen. Wij verzoeken u foto’s van de schade toe te voegen aan het formulier met daarbij vermeld (indien van toepassing) welke onderdelen het betreft. Indien de doos beschadigd is, vragen wij u ook hiervan foto’s toe te voegen. Wij zullen samen met u op zoek gaan naar een passende oplossing.

Retourneren

Hoe kan ik een bestelling retourneren?
U kunt een artikel binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.
Wij vragen u de artikelen in een kartonnen doos of stevige envelop te verpakken. Op de doos of envelop dient duidelijk ons adres vermeld te staan. Voeg in het pakket (een kopie van) uw factuur toe of het retourformulier. U kunt zelf kiezen door welk koeriersbedrijf u het pakket laat verzenden. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor u. Let op: bewaar uw verzendbewijs goed!

Retouradres:
Leinserondweg 19a
5465 RV Veghel

Nadat u het pakket retour gezonden heeft verzoeken wij u om uw retourzending aan te melden op onze retourpagina. Helaas kunnen wij zonder dit formulier uw retourzending niet in behandeling nemen. Als wij over alle gegevens beschikken ontvangt u binnen tien werkdagen het aankoopbedrag terug. Een beschadigd product of een product waarbij zelf geprobeerd is een gebrek te herstellen wordt niet geaccepteerd.