• A-kwaliteit
  • Meer dan 20.000 producten
  • Achteraf betalen mogelijk
Trees - 10
Pluspunten
"Heel vriendelijke persoon die leverde,en vroeger geleverd dan geplant heel tevreden , doe zo voort ..."
  • 0031 (0)85 0656 263
Menu

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

 

Bestellen 

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Wij bieden verschillende betaalmethodes aan op onze webshop. Je kunt er voor kiezen om jouw bestelling vooraf te betalen, middels IDEAL, Mastercard of een Creditcard. Ook bestaat de mogelijkheid te betalen met jouw Paypal account. Wil je het product liever eerst bekijken? Dit kan ook, kies dan voor achteraf betalen met Afterpay of Klarna. Wanneer je kiest voor betalen via een bankoverschrijving dien je er rekening mee te houden dat we de bestelling niet kunnen versturen tot het bedrag bij ons binnen is.  

Waarom worden er verzendkosten berekend bij mijn bestelling?
In tegenstelling tot vele andere webwinkels berekenen wij de verzendkosten niet in bij de prijs van het product. Wij berekenen voor iedere bestelling eenmaal verzendkosten. Indien je meerdere producten besteld, betaal je dus slechts één keer verzendkosten. De verzendkosten zijn € 4,95 tenzij het anders wordt aangegeven bij het product. Voor de verzending van bouwwerken uit onze eigen productie wordt €50,00 verzendkosten gerekend. 

Hoelang duurt het voor mijn ik mijn pakket in huis heb?
Bij elk product wordt specifiek aangegeven welke levertijd wordt gehanteerd. Wij zullen zorg dragen voor de verzending van jouw pakket één dag voor de leverdatum. Het pakket wordt hierbij opgenomen in de afleverroute van de vervoerder. Helaas kan er natuurlijk altijd iets fout gaan onderweg, houd er dan ook altijd rekening mee dat jouw bestelling kán vertragen onderweg. Ook al zullen wij er alles aan doen dit te voorkomen.

Kan ik mijn bestelling laten bezorgen op een ander adres?
Ja, dat is mogelijk. Tijdens het plaatsen van de bestelling wordt gevraagd naar de adres gegevens. Wens je een ander adres op te geven voor de levering? Dan kun je dit aangeven bij het afleveradres.

Kan ik mijn afleveradres wijzigen nadat ik mijn bestelling heb geplaatst?
Zodra jouw order verwerkt is in ons magazijn kunnen wij geen gegevens meer aanpassen. Wanneer het pakket nog niet verwerkt is kan dit nog wel, neem hiervoor even telefonisch contact op.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Dat is mogelijk, mits de bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op via 0031 (0) 850656263. 

Wat kan ik doen als ik geen mails ontvang nadat ik mijn bestelling geplaatst heb?
Het kan zijn dat het opgegeven mailadres niet juist is. Het kan mogelijk ook in de ongewenste e-mail terecht zijn gekomen. Je kunt contact met ons opnemen via klantenservice@huisdierplezier.nl of via ons contactformulier.  

 

Levering

Hoe kan ik de zending van mijn pakket volgen?
Op de dag van verzending van jouw pakket ontvangt u een tracking code per e-mail. Deze wordt de dag van levering actief en hiermee kun je het pakket gaan volgen tot de bezorging. Heb je geen link ontvangen via de e-mail neem dan contact met ons op.

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben als de bezorger langskomt?
Als er niemand aanwezig is op het moment van bezorging wordt jouw bestelling bij de buren afgegeven of de bezorger laat een niet-thuis kaart achter in de brievenbus. Mocht het pakket niet aangeboden kunnen worden bij je hebben we de afspraak met de vervoerder dat deze aangeboden mag worden bij een Pick up Point. Zodat jij het pakket toch zo snel mogelijk in huis hebt!

Kan ik mijn bestelling afhalen?
Helaas is het niet mogelijk om een pakket bij ons af te halen.

Welke pakketdienst levert mijn pakket?
De bestelling wordt bezorgd door de pakketdienst DPD in Nederland en België. .
De houten dierenverblijven uit eigen productie worden geleverd door onze eigen koerier.

Wat moet ik doen als mijn pakket niet tijdig wordt geleverd?
Het kan wel eens zo zijn dat jouw pakket vertraagd onderweg, wij proberen je hier op tijd van op de hoogte te brengen. Mocht je hier toch vragen over hebben, neem dan gerust contact met ons op.

Wat kan ik doen als mijn bestelling beschadigd bij mij geleverd is?
Het is natuurlijk erg vervelend dat jouw bestelling beschadigd is aangekomen. Wij vragen je in dit geval  binnen twee werkdagen ons schadeformulier in te vullen. Wij verzoeken foto’s van de schade toe te voegen aan het formulier met daarbij vermeld (indien van toepassing) welke onderdelen het betreft. Indien de doos beschadigd is, vragen wij je ook hiervan foto’s toe te voegen. Wij zullen samen met je op zoek gaan naar een passende oplossing.

 

Retourneren

Hoe kan ik een bestelling retourneren?
Je kunt een artikel binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.
Wij vragen de artikelen in een kartonnen doos of stevige envelop te verpakken. Op de doos of envelop dient duidelijk ons adres vermeld te staan. Voeg in het pakket (een kopie van) de factuur toe of het retourformulier. Je mag zelf kiezen door welk koeriersbedrijf je het pakket laat verzenden. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Let op: bewaar je verzendbewijs goed!

Retouradres:
Leinserondweg 19a
5465 RV Veghel

Nadat je het pakket retour hebt gezonden verzoeken wij om uw retourzending aan te melden op onze retourpagina. Helaas kunnen wij zonder dit formulier de retourzending niet in behandeling nemen. Als wij over alle gegevens beschikken ontvangt je binnen tien werkdagen het aankoopbedrag terug. Een beschadigd product of een product waarbij zelf geprobeerd is een gebrek te herstellen wordt niet geaccepteerd.