• A-kwaliteit
  • Meer dan 20.000 producten
  • Achteraf betalen mogelijk
Peter - 10
Pluspunten
"goede en snelle service en mooi product voor de prijs"
  • 0031 (0)85 0656 263
Menu

Verzending

Welke pakketdienst levert mijn pakket?
De bestelling wordt bezorgd door de pakketdienst DPD in Nederland en België. U kunt met DPD in contact komen via de contactpagina.
De houten dierenverblijven uit eigen productie worden geleverd door onze eigen koerier.

Wanneer kan ik mijn bestelling in huis verwachten?
Wij geven op onze website bij elk artikel aan wat de verwachte levertijd is. Daarnaast wordt de verwachte leverdatum aangegeven in uw winkelmandje. U kunt er vanuit gaan dat de bestelling op de aangegeven dag geleverd wordt. Het kan natuurlijk voorkomen dat er iets misgaat tijdens de levering waardoor uw bestelling helaas vertraging oploopt.
Wanneer u betaald heeft via bankoverschrijving kan de levertijd afwijken. De bestelling wordt  verzonden nadat het bedrag bij ons is binnengekomen. 

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Als uw bestelling ons magazijn verlaat ontvangt u een mail met daarin een track en trace code. Hiermee kunt u de bezorging van uw pakket volgen. 

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben als de bezorger langskomt?
Als er niemand aanwezig is op het moment van bezorging wordt uw bestelling bij de buren afgegeven of de bezorger laat een niet-thuis kaart achter in de brievenbus. 

Waarom worden er verzendkosten berekend bij mijn bestelling?
In tegenstelling tot vele andere webwinkels berekenen wij de verzendkosten niet in bij de prijs van het product. Wij berekenen voor iedere bestelling eenmaal verzendkosten. Indien u meerdere producten besteld, betaalt u dus slechts één keer verzendkosten. 
De verzendkosten zijn € 4,95 tenzij het anders wordt aangegeven bij het product. Voor de verzending van bouwwerken uit onze eigen productie wordt €50,00 verzendkosten gerekend. 

Wat kan ik doen als ik een beschadigd product ontvangen heb?
Het is natuurlijk erg vervelend dat uw bestelling beschadigd is aangekomen. Wij vragen u in dit geval  binnen twee werkdagen ons schadeformulier in te vullen. Wij verzoeken u foto’s van de schade toe te voegen aan het formulier met daarbij vermeld (indien van toepassing) welke onderdelen het betreft. Indien de doos beschadigd is, vragen wij u ook hiervan foto’s toe te voegen. Wij zullen samen met u op zoek gaan naar een passende oplossing.