• A-kwaliteit
  • Meer dan 20.000 producten
  • Achteraf betalen mogelijk
Hannah Dresden - 10
Pluspunten
"Snel Duidelijk Betaalbaar"
Verbeterpunten
"Geen"
  • 0031 (0)85 0656 263
Menu
€ 99,99
  • 3 werkdagen
  • SSL Veilig winkelen & betalen
  • Retourneren binnen 14 dagen!
Beschrijving

Voliere Pip

Dit is een volière die geschikt is om kleine vogels in te houden. Het vogelverblijf is geschikt voor binnen maar is door zijn afmetingen eenvoudig tijdens de koude wintermaanden binnen te zetten. De volière beschikt over een deur aan de zijkant en 2 zitplaatsen die willekeurig te plaatsen zijn in de volière. Het metalen bassin maakt het eenvoudig om de volière schoon te maken. Om de levensduur van het verblijf te verlengen adviseren wij deze periodiek te voorzien van een nieuwe beitslaag.

Afmetingen: 82 x 40 x 160cm

Geschikt voor 3 vogels

Specificaties van Volière Pip

  • Levertijd 3 werkdagen
Showroom

 

Showroom

 

Kom ook eens kijken in onze showroom.
U kunt hier de dierenverblijven vooraf komen bezichtigen. Indien deze naar uw wens is, kunt u deze meteen meenemen.

Onze openingstijden zijn:

Woensdag van 9.00 tot 17.00 uur



Buiten de openingstijden kunt u ook een afspraak maken.
Bel hiervoor met: 0031 (0)850 - 656263

Leinserondweg 19 A
5465 RV Zijtaart (veghel) Noord Brabant

Verzenden

Verzenden Nederland en België

Welke pakketdienst levert mijn pakket?
De bestelling wordt bezorgd door de pakketdienst DPD in Nederland en België. U kunt met DPD in contact komen via de contactpagina.
De houten dierenverblijven uit eigen productie worden geleverd door onze eigen koerier.

Wanneer kan ik mijn bestelling in huis verwachten?
Wij geven op onze website bij elk artikel aan wat de verwachte levertijd is. Daarnaast wordt de verwachte leverdatum aangegeven in uw winkelmandje. U kunt er vanuit gaan dat de bestelling op de aangegeven dag geleverd wordt. Het kan natuurlijk voorkomen dat er iets misgaat tijdens de levering waardoor uw bestelling helaas vertraging oploopt.
Wanneer u betaald heeft via bankoverschrijving kan de levertijd afwijken. De bestelling wordt  verzonden nadat het bedrag bij ons is binnengekomen. 

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Als uw bestelling ons magazijn verlaat ontvangt u een mail met daarin een track en trace code. Hiermee kunt u de bezorging van uw pakket volgen. 

Wat gebeurt er met mijn pakket als ik niet thuis ben als de bezorger langskomt?
Als er niemand aanwezig is op het moment van bezorging wordt uw bestelling bij de buren afgegeven of de bezorger laat een niet-thuis kaart achter in de brievenbus.

Waarom worden er verzendkosten berekend bij mijn bestelling?
In tegenstelling tot vele andere webwinkels berekenen wij de verzendkosten niet in bij de prijs van het product. Wij berekenen voor iedere bestelling eenmaal verzendkosten. Indien u meerdere producten besteld, betaalt u dus slechts één keer verzendkosten. 
De verzendkosten zijn € 4,95 tenzij het anders wordt aangegeven bij het product. Voor de verzending van bouwwerken uit onze eigen productie wordt €50,00 verzendkosten gerekend. 

 

Retourneren

retourneren

 

Bestelling retourneren

U kunt een artikel binnen 14 dagen na ontvangst retourneren.

Wij vragen u de artikelen in een kartonnen doos of stevige envelop te verpakken. Op de doos of envelop dient duidelijk ons adres vermeld te staan. Voeg in het pakket (een kopie van) uw factuur toe of het retourformulier. U kunt zelf kiezen door welk koeriersbedrijf u het pakket laat verzenden. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor u. Let op: bewaar uw verzendbewijs goed!

Retouradres:
Leinserondweg 19a
5465 RV, Veghel

Nadat u het pakket retour gezonden heeft verzoeken wij u om uw retourzending aan te melden op onze website via dit formulier. Helaas kunnen wij zonder dit formulier uw retourzending niet in behandeling nemen. Als wij over alle gegevens beschikken ontvangt u binnen 14 dagen het aankoopbedrag terug.

Onder welke voorwaarden kan ik een artikel retourneren?

1. Het artikel is retour aangemeld binnen de zichttermijn van 14 dagen.
2. Het artikel is compleet en in originele staat. Indien mogelijk stuurt u het artikel terug in de fabrieksverpakking.
3. Het artikel is niet gebruikt.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd of beschadigd artikel heb ontvangen?

Het is natuurlijk erg vervelend dat u een verkeerd of beschadigd artikel ontvangen heeft.
Wij vragen u in geval van schade binnen twee werkdagen ons schadeformulier in te vullen. Wij verzoeken u foto’s van de schade toe te voegen aan het formulier met daarbij vermeld (indien van toepassing) welke onderdelen het betreft. Wij zullen samen met u op zoek gaan naar een passende oplossing.
Indien u een verkeerd artikel ontvangen heeft, verzoeken wij u binnen 2 werkdagen na ontvangst te mailen naar klantenservice@huisdierplezier.nl.

Betalen

Huisdierplezier biedt verschillende, veilige mogelijkheden voor de betaling.

Klarna


Achteraf betalen mogelijk

Dit is ook mogelijk bij ons. Tijdens het afrekenen kiest u voor de optie achteraf betalen, welke u binnen 14 dagen kunt betalen na ontvangst van uw product.

Mocht u vragen hebben over uw betaling kan dit op een van de volgende manieren:
Per e-mail: klantenservice@huisdierplezier.nl
Telefonisch: 0031 (0) 850656263

Reviews